Verkkokauppa mukaan Maanterän palveluun

Maanterä on avannut verkkokaupan. Tuotevalikoimaa ja toiminnallisuuksia kehitetään eteenpäin saadun palautteen perusteella, kertoo toimitusjohtaja Ilkka Eriksson.
Erikssonin mukaan verkkokaupan tavoite ei ole siirtää asiakkaita pois henkilökohtaisen palvelun piiristä, vaan tarjota yksi myyntikanava lisää.
”Verkkokauppa soveltuu käyttöön esimerkiksi tilanteessa, jossa ostettavat tuotteet toistuvat samoina. Hankinnan voi tehdä itsenäisesti silloin, kun on sopiva hetki. Verkkokaupassa ei ole ruuhkia, siellä voi asioida milloin vain eikä viesteihin tarvitse odottaa vastausta”, Eriksson kertoo.
Maanterän henkilöstö on käytettävissä, jos etsittyä tuotetta ei löydy verkkokaupasta tai halutaan muuten lisätietoja esimerkiksi soveltuvuudesta käyttöön.
”Sillä ei ole merkitystä, käytetäänkö verkkopalvelua vai asioidaanko henkilökohtaisesti. Tarvittaessa voimme palautteen perusteella lisätä halutut tuotteet verkkokaupasta hankittavaksi seuraavaa kertaa ajatellen. Halutut verkkokaupan käyttäjät yritykselle on itse määrättävissä, verkkokaupassa on nähtävillä suoraan omien ostoehtojen mukaiset hinnat ja toimitusehdot, jos sellaisista on sovittu. Rekisteröitymällä ja kirjautumalla palveluun on nähtävissä tuotteiden saatavuus”, Eriksson kertoo.
Verkkokauppa on kuulunut Maanterän palveluihin syksystä lähtien.
”Kokonaisuus kehittyy. Paljon on vielä tehtävää, mutta kiitostakin on jo saatu käyttäjiltä”, Ilkka Eriksson kertoo. maantera.fi