Avoin ja integroitu tieto kaikkien työntekijöiden ulottuvilla

Maksuton myDMG Mori -asiakasportaali mahdollistaa manuaalisen huoltoprosessin digitalisoinnin ja nopeuttaa manuaalista huoltoprosessin hallintaa. WERKBLiQ‑päivityksen avulla kaikista käyttäjistä tulee palvelunhallinnan asiantuntijoita

my DMG Morin ja WERKBLiQin toimintalogiikka on samanlainen, minkä ansiosta DMG Morin asiakkaat voivat jatkaa tutussa järjestelmässä.

Digitaalinen my DMG Mori ‑asiakasportaali esiteltiin vuoden 2019 EMO‑messuilla. Ainulaatuinen ja maksuton portaali luo merkittävää asiakashyötyä ja mahdollistaa tiiviin yhteistyön DMG Morin ja asiakkaiden välillä. Portaaliin on myös integroitu mahdollisuus päivittää se WERKBLiQ‑ratkaisulla.

WERKBLiQ mahdollistaa sekä sisäisten että ulkoisten huolto- ja kunnossapitoprosessien optimoinnin, ja siihen voidaan sisällyttää myös kolmansien osapuolten laitteet. My DMG Mori ‑asiakasportaali on tällä hetkellä saatavilla jo useimmissa Euroopan maissa, ja sen lanseeraus on DMG Morin mukaan ylittänyt kaikki toiveet. Viime vuoden loppuun mennessä jo yli 4 000 asiakasta oli rekisteröinyt laitteensa portaaliin.

Vuoden 2020 loppuun mennessä palvelulla odotetaan olevan yli 20 000 käyttäjää maailmanlaajuisesti lähes kaikilla markkinoilla.

my DMG Mori on ainutlaatuinen maksuton verkkoportaali, joka mahdollistaa sujuvan vuorovaikutuksen DMG Morin ja asiakkaiden välillä.

Helppokäyttöinen ja selkeä

Luo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään ja aloita käyttö – helppokäyttöinen ja selkeä my DMG Mori tarjoaa saman tien lukuisia hyötyjä. Muun muassa palvelupyynnöt voidaan tehdä portaalissa yhdellä napin painalluksella. Vuorovaikutteinen palvelupyyntölomake poistaa prosessista väärinymmärrysten mahdollisuuksia. Pyyntösi nousee heti oikean DMG Morin huoltoasiantuntijan työjonolle, koska se sisältää kaikki tarvittavat tiedot selkeässä muodossa ja havainnollistaa tilannetta mahdollisesti mukaan liitetyillä valokuvilla ja videoilla. Pääset käsittelyyn näppärästi ja nopeasti. Reaaliaikaisen seurannan ansiosta huoltoprosessit ja ‑toimenpiteet ovat läpinäkyviä. Portaaliin tallennetaan automaattisesti myös kaikki koneita koskeva tekninen dokumentaatio ja muut asiakirjat.

DMG Mori kehittää my DMG Mori portaalia jatkuvasti entistäkin paremmaksi. Suunnitelmissa on muun muassa lisätä kommentointimahdollisuus jo lähetettyihin palvelupyyntöihin, optimoida keskustelutoimintoa huoltohenkilöstön kanssa ja luoda käyttötapauksia, jotka kattavat koko tarjousprosessin alusta vahvistukseen saakka.

Hallinnoi koko konekantasi – myös muiden valmistajien koneiden – kaikkia sisäisiä ja ulkoisia huoltoprosesseja.

WERKBLiQ-päivitys koko konekannan sisäisten ja ulkoisten huoltoprosessien hallinnointiin

My DMG Moriin voidaan kätevästi yhdistää WERKBLiQ-päivitys, jolloin yhdestä ja samasta paikasta voidaan DMG Morin laitteiden lisäksi hallinnoida myös muiden valmistajien laitteita ja niiden huoltoja omatoimisesti. Päivityksen saa helposti käyttöön yhdellä klikkauksella. Koska molemmat järjestelmät noudattavat samaa toimintalogiikkaa, niiden käyttö on helppo oppia nopeasti. WERKBLiQ sisältää automaattisesti kaikki DMG Morin laitteet, mutta siihen voidaan lisätä myös muiden valmistajien laitteita. Näin koko konekannan sisäisiä ja ulkoisia huolto- ja kunnossapitoprosesseja voidaan hallinnoida mahdollisimman tehokkaasti. WERKBLiQ luo my DMG Moriin yhdistetyn tilin 48 tunnissa. Käyttäjien koulutus ei vie kuin vartin.

WERKBLiQ laajentaa my DMG Morin käyttömahdollisuuksia. Se sisältää muun muassa sisäisen palvelupyyntöjärjestelmän, vapaasti määriteltävän laitepäiväkirjan sekä huoltokalenterin, jossa on muistutustoiminto ja mahdollisuus luoda vuorovaikutteisia tehtävälistoja.

Kaikki ydintiedot (master data) – esimerkiksi laitteet, käyttäjät ja huoltoraportit – siirtyvät automaattisesti WERKBLiQiin, josta löytyvät kaikki jo my DMG Morista tutut toiminnot. WERKBLiQin tuki on apuna muiden valmistajien laitteiden ja järjestelmien lisäämisessä. Käyttöönoton sujuvoittamiseksi WERKBLiQin asiakkuudenhallinta tarjoaa käyttöönottoa ja perehdytystä varten runsaasti materiaaleja, muun muassa webinaareja, vuorovaikutteisia aloitusopastuksia, ohjeartikkeleita ja ‑videoita, joiden avulla WERKBLiQ tulee nopeasti tutuksi. Päätöksenteon tueksi DMG Mori antaa kaikille my DMG Morin käyttäjille mahdollisuuden kokeilla WERKBLiQiä 30 päivän ajan veloituksetta ja ilman ostovelvoitetta.

my DMG MORI / WERKBLiQ 

-Nopeuttaa huoltoja ja korjauksia ainutlaatuisella verkkoportaalilla.

-Palvelupyynnön lähettäminen sujuu napin painalluksella ja mukaan voidaan haluttaessa liittää kuvia ja videota.

-Prosessin seuranta ja toimitukset tapahtuvat reaaliajassa.

-Teknisen dokumentaation säilytys ja kaikki muut asiakirjat pysyvät samassa paikassa

– Kaikkien sisäisten ja ulkoisten huoltoprosessien hallinnointi käy WERKBLiQ‑päivityksellä.