Alihankinta 2020 käynnistyy

Alihankinta 2020 ja AlihankintaHEAT järjestetään virtuaalisena verkossa 8.–10.12.2020.
Alihankinta 2020 -tapahtuman ohjelmassa on Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen studiosta lähetettävää live-ohjelmaa, ennakkoon tallennettua ohjelmaa sekä Brella-verkostoitumisalustan tarjoamia teollisuuden asiantuntijoiden ja ammattilaisten kohtaamisia. Tapahtumaan on ilmoittautunut 250 näytteilleasettajaa. Virtuaalitapahtuma on kävijöille maksuton ja se käynnistyy 8.12. klo 8 osoitteessa alihankintavirtual.fi.
Tapahtuman teema on Datasta bisnestä ja pääkumppanina toimii Business Tampere. Verkostoituminen Alihankinta-virtuaalitapahtumassa tapahtuu Brella-verkostoitumissivustolla.
Vuoden alihankkija ja Vuoden päähankkija palkitaan virtuaaliavajaisissa
Alihankinnan teema, Datasta bisnestä, tarjoaa sisältöä suorien lähetysten ja nauhoitettujen ohjelmavideoiden muodossa. Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry palkitsee Alihankinta-virtuaalitapahtuman avajaisissa 8.12. Vuoden alihankkijan ja Vuoden päähankkijan Heat Grilli -teemakeskustelun aiheena on ”Datasta bisnestä – älykkäästi, turvallisesti ja tuottavasti”. Tribe Tampere palkitsee yhdessä Alihankinta-messujen kanssa Suomen startup-ystävällisimmän yrityksen.
Alihankinta-messut on järjestetty vuodesta 1988. Kansainvälisillä messuilla oli viime vuonna yli tuhat näytteilleasettajaa ja tapahtuma kokosi Tampereelle 17 731 messuvierasta. Nyt ensuimmösite kertaa virtuaalisena järjestettävässä Alihankinta-virtuaalitapahtumassa on mukana noin 250 näytteilleasettajaa, joista noin 35 on ulkomaalaista yritystä. Seuraavat fyysiset Alihankinta-messut on tarkoitus järjestää Tampereella 21.–23.9.2021.